Obchodní podmínky

 

Všeobecné obchodní podmínky - EasyGo a.s.

Všeobecné obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují práva a povinnosti mezi společností EasyGo a.s., IČ: 21167851, DIČ: CZ21167851, se sídlem Dobřejovice 488, 251 01 Dobřejovice, (dále jen "společnost"), a jejími zákazníky (dále jen "zákazník") při poskytování služeb uvedených v článku 2.

1. Obecná ustanovení

Tyto VOP jsou nedílnou součástí každé smlouvy uzavřené mezi společností a zákazníkem, ať už písemně, ústně nebo prostřednictvím elektronické komunikace. Zákazník souhlasí s těmito podmínkami okamžikem uzavření smlouvy nebo objednávky služeb.

2. Poskytované služby

Společnost poskytuje následující služby:

  • prodej dámského, pánského a dětského oblečení

  • prodej hraček

  • prodej elektroniky, komunikační techniky a příslušenství

  • prodej drogerie

  • prodej parfémů

3. Objednávky služeb a zboží

Objednávku lze provést osobně, telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím webových stránek. Zákazník je povinen při objednání poskytnout pravdivé a úplné informace o vozidle a požadovaných službách.

Po přijetí objednávky společnost potvrdí termín a cenu poskytovaných služeb. Potvrzení objednávky je závazné a považuje se za uzavření smlouvy mezi společností a zákazníkem.

4. Realizace objednávek na e-shopu EasyGo.cz

Zákazník může objednávat zboží (pneumatiky, náhradní díly, spotřební zboží, oblečení apod.) také prostřednictvím e-shopu EasyGo.cz. Postup objednávky je následující:

  1. Zákazník si vybere zboží a vloží jej do nákupního košíku.

  2. Po dokončení výběru přejde k pokladně, kde zadá potřebné osobní a fakturační údaje.

  3. Po potvrzení objednávky zákazník obdrží e-mailem potvrzení objednávky s přehledem objednaného zboží a platebními informacemi.

  4. Zboží bude zákazníkovi doručeno dle zvoleného způsobu dopravy.

Platba za zboží z e-shopu je možná bankovním převodem, platební kartou nebo dobírkou při doručení. Doba dodání je obvykle 3–5 pracovních dní, pokud není uvedeno jinak.

5. Ceny a platební podmínky

Cena za poskytované služby a zboží je stanovena dle aktuálního ceníku společnosti, který je dostupný na webových stránkách nebo přímo na provozovně. Společnost si vyhrazuje právo změnit ceny v případě změny nákladů (např. ceny materiálů, služeb apod.).

Platba za poskytované služby je možná v hotovosti, platební kartou nebo převodem na účet společnosti. Platba je splatná ihned po provedení služeb, není-li dohodnuto jinak.

6. Dodací a realizační podmínky

Společnost se zavazuje provést objednané služby v dohodnutém termínu. Pokud dojde ke zpoždění z důvodů na straně společnosti, bude zákazník včas informován o novém termínu.

U zboží (pneumatik a náhradních dílů, spotřebního zboží a oblečení) je dodací lhůta obvykle 3–5 pracovních dní, pokud není dohodnuto jinak. Zákazník bude informován o případném zpoždění.

7. Odpovědnost za vady a reklamace

Zákazník je povinen zkontrolovat kvalitu provedených služeb a zakoupeného zboží bezprostředně po jejich převzetí. V případě zjištění vad je zákazník povinen tyto vady ihned reklamovat.

Reklamace je možné uplatnit písemně na adrese společnosti nebo e-mailem na rezervace@easygo.cz. Společnost posoudí reklamaci do 30 dnů od jejího obdržení a zákazníka informuje o výsledku reklamace.

8. Odstoupení od smlouvy

Zákazník může odstoupit od smlouvy v případech stanovených zákonem nebo těmito VOP. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně a zasláno na adresu společnosti nebo na e-mail rezervace@easygo.cz.

Společnost má právo odstoupit od smlouvy, pokud zákazník neposkytne potřebnou součinnost pro splnění objednávky nebo neplní své platební povinnosti.

9. Ochrana osobních údajů

Společnost zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s platnými právními předpisy, zejména s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR). Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Podmínky ochrany osobních údajů.

10. Mimosoudní řešení sporů

V případě, že dojde mezi společností a zákazníkem ke vzniku spotřebitelského sporu z uzavřené smlouvy, který se nepodaří vyřešit smírně, může zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu k určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Zákazník může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

11. Závěrečná ustanovení

Tyto VOP vstupují v platnost dne [vložte datum účinnosti] a platí pro všechny smlouvy uzavřené po tomto datu. Společnost si vyhrazuje právo tyto VOP kdykoli změnit. Nová verze VOP bude zveřejněna na webových stránkách společnosti.

V případě sporů, které nebudou vyřešeny smírně, se strany mohou obrátit na příslušné soudy České republiky.


Kontakt

EasyGo a.s.
Dobřejovice 488
251 01 Dobřejovice
Email: rezervace@easygo.cz
Telefon: +420 256 256 256
IČ: 21167851
DIČ: CZ21167851